Prijezd do noveho domova

03.06.2011 18:00

Ahojte.Tak cestu jsem zvladla s panickama docela dobre, jen jsem celou dobu fnukala, jak moc se mi styskalo po sourozencich a mamce, strakatem dvorecku. Jen co jsem dorazila domu, spratelila jsem se s kocourama, mame ze sebe zatim vzajemny respekt:)) Panicci mne provedli po celem dome, ukazali mi i zahradu, mou boudu.Trosku mne tou boudou vystrasili, uz jsem si myslela, ze budu muset spat sama venku,ale pak me uklidnili a dali mi na vyber - boudicka venku nebo pelisek uvnitr, volba byla jasna:).Na mou prvni noc jsem si sama vybrala decku na podlaze ve verande, ani nevim proc.Asi jak jsem byla tak vystresovana z cesty, noveho prostredi..Usnula jsem uz v deset vecer a probrala se az ve ctyri rano, kdy jsem musela uz nutne curat.Ale jelikoz mne panicek hlidal celou noc, vcas mi otevrel dvere z domu a ja to stihla na travicku a byla jsem hned pochvalena.

 

Nasledujici den jsem zacla prozkoumavat zahradu a vsechna jeji zakouti a hlavne, zvykame si na sebe s kocourama:) Uz jsme kamaradi a stale se prohanime po dvorku.Uz jsem si u nich udelala velky respekt, tak mne tak casto neprovokuji, no i kdyz..:) Take jsem poznala vsechny e nove sousedy z okoli a i sousedovic labradora Sasu a uz jsem na nej i vrcela:) Zacli mne take ucit trosku samote, kdyz panicka odjela na hodinu pryc a nechala mne samotnou na dvorku, to jsem skoro celou hodinu knucela a vila, pry jsem rozstekala celou ctvrt:)

 

Druha noc uz byla docela v pohode, sice je ze mne panicek docela na vetvi, protoze musi 4x za noc kvuli me vstavat , abych jim to uvnitr nepocurala, nebo i neco vic.Ale musim rict, ze jsem sikulka.Kdyz se v noci vzbudim a potrebuji na zachod, dojdu ke vchodovym dverim a zacnu na ne tlapkou skrabat a steknu a on se hned nekdo probudi.Vzdycky me za to panicci pochvali a to ja muzu.

 

Treti den opet nove poznavani vseho kolem a prvni vletnuti do zahonu, za ktere panicka nebyla zrovna stastna:) Zacali jsme s nacvikem povelu sedni a po trech pokusek uz jsem skoro mistr:) Sedni uz plne zvladam.Jeste jsme to procvicoali ctvrty den a uz jdeme na povel sedni a zustan:)

.Jinak jak mi panicci rikaji, jsem krasnoucky raubir, proste Amala, Amalka, Ami, na vse uz slysim. Kousu a zuzlam skoro vse co mam pred ceniskem, obzvlaste mi chutna vse co je panicku, papirove krabice z Ikei, vsechny kocici hracky, pretahovaci hracky, muj plysovy kamarad pejsek se kterym spinkam a prazdna pet lahev.

Uz letim spinkat, zase brzy pisnu.Hafhaf