Amuska ve vycviku a trapeni se zanetem spojivek

06.11.2011 22:52

BOhuzel nam Ami zacla z niceho nic docela hodne slzet a tak jsme vyrazili k veterinarovi, pozdeji primo na ocni..BYlo nam receno, ze ma zanet spojivek a ze musi brat kazdy den dvakrat masticku do oci.Po deseti dnech se ji to hodne zlepsilo,ale porad to neni idealni.Pani doktorka nam vsak rikala, ze to spis vypada, ze bude Amuska citlivejsi a mozna i na neco alergicka, ze to nekteri pejjsci myvaji,tak se uvidi casem.

 

A k tematu vycviku hafusky.Bohuzel jsme ted dvakrat diky tem slzicim ocim nebyli,ale pomalu se vracime ke standartnimu rezimu vycviku,Ackoli jsme ze vsech sestricek nejhubenejsi, tak mi na cvicaku po rad rikaji, ze ma Ami nadvahu, coz je naprosta hloupost, naopak.Dostava granulky snad ty nejlepsi co se na trhu daji sehnat ,meji az 80 procent jen masa,take ji moc chutnaji.

Nevim panicku to na cvicaku nebavi a Ami to asi take vyciti a tak dela hlouposti a pak nani pani cvicitelka krici a vycita, ze je to s ni porad horsi,Ja jsem s ni byl nekolikrat a vzdy mne perfektne poslouchala, ale  asi se na to koukam jinak, mozna doopravdy posloucha vice mne.

Kdyz jsme sami, nebo jdeme na prochazku, tak Ami posloucha velmi dovbre, ale na cvicaku, kde ma kamaradku hnedou Labradorku Kenu dva metry od sebe na voditku a nemuze se s ni ani probehnout, ocenichat, poprat , to je Ami proste nervozni a ani granulky na ni nezabiraji.

Uvidime casem, snad se to zlepsi, nebo zacneme navstevovat jiny cvicak:)