Den druhe vakcinace 25.06.2011

25.06.2011 19:59

Tak dnes kolem devate rano jsme vyrazili s obema panickama do vedlejsiho mesta k veterinari.Cestu tam jsem prezila docela v pohode, je to jen par kilometru. V ordinaci mne panicek drzel a kdyz mne pan veterinar daval injekci pod kuzi na krcek tak jsem na nej hodne zhluboka vrzela.Pan veterinar hned poznamenal, ze budu divoka a ze s tim mame neco delat.Ze mne maji vice seznamovat s lidma.Ale pry to ze jsem divoka mi stejne uz zustane cely zivot, ja tomu teda neverim..Uz se mnou ma panicek plany na cvicak s ostatnima pejskama hnedle po vakcinaci a ja pak panu veterinarovi ukazi, jaka jsem sikulka:)

Dostala jsem druhou injekci a to Eurican DHPPi a Eurican L.Ockovani tedy probehlo celkem v pohode.Pak jsem ale zacla byt jak opila:)Pry hrozne pomala, nevrla..Cestu autem domu jsme zvladli celkem dobre,ale uz jsem knucela vic a byla jsem pry velmi neklidna.Hned jak jsem vyskocila doma z auta, tak jsem za brankou blinkala a to vsechny me pamlsky od rana:( Nebylo mi vubec dobre.Sla jsem se jeste hned vykakat na zahradu,ale to uz jsem mela prujem.Pak jsem chvilku lezela ve svem pelisku uvnitr a spala. Asi po dvou hodinach jsem obehla od panicku z kuchyne a sla si lehnout do vysoke travy na zahrade,bylo mi spatne.Panicek mne prisel asi za 2 hodiny zkontrolovat a strasne jsem ho vystrasila.Pry jsem mela strasne natekla ocni vicka, pupinky a zrohovatelou kuzi na hlavicce.Panicka volala k veterinari a ten poradil dat mi ctvrtku Flonidanu, ze to je pry alergicka reakce a muze se to stat.Dostala jsem Flonidan a nastesti dalsi reakce byla zazehnana a do pul hodiny to bylo mnohem lepsi.Nakonce kdyz panicka volala k veterinari, oznamit ze uz to je ok, tak ji rekl, ze mne pry panicek asi spatne drzel, kdyz mi pichali injekci a ze jak jsem se cukla, tak jsem dostala injekci trochu do svalu, no nevim..Kazdopadne vecer uz je to docela dobry, dostala jsem jeste ctvrtku Flonidanu radeji pro jistotu.Ale alespon uz mi chutna, taham opet plysoveho psika , hybu se a piju vodu, coz jsem cely dlouhy den nemohla.

Tak to je ma, bohuzel ne prilis hezka,  zkusenost na 2.vakcinacni injekci.Snad bude ta treti a kazda nasledujici uz dobra.