Navykani na samotu a dalsi pokroky - treti tyden doma

21.06.2011 21:21

Zacal jedenacty tyden meho zivota, tj. treti tyden u svych panicku.

 

Panicka mne konecne vzala na voditku ven mimo nasi zahradu. Ackoli se muj trenink s voditkem po zahrade den ode dne lepsil, ve srovnani s tim, co jsem dnes predvedla to bylo uplne nic. Dnes jsem byla pochvalena,sla jsem na voditku uplne v pohode, netahla jsem dopredu.Jen jsem se obcas do voditka zamotala, ale to dopiluju:) Cestou jsem potkala sousedovic labradora Sasu s panickem, tak jsme se ocuchali a pokracovali jsme dal.Dale na mne dnes stale stekala nase skoro sousedka foxterierka, nevim co jsem ji udelala:( Mozna to bude tim, ze ona proste steka na uplne kazdeho:)Take jsem potkala dnes jednoho bernardyna, bulteriera a kokra:)

Usla jsem tak hadam dobre dva kilometry a byla jsem tak utahana, ze jsem hned po navratu usla vedle panicky venku na lavicce:)

 

Jelikoz tento tyden uz museli panicci oba do prace a ja tu musela byt delsi dobu sama, tak mi bylo docela smutno. Avsak nestekam, neknucim a proste chvilku honim kocoury, kousu kost nebo kocoury:) a pak si jdu lehnout do me boudicky a spim. Presne tak, jak jsme to posledni dva tydny trenovali a samotu nacvicovali. Bohuzel dnes docela hodne prselo a trosku mi vchodem do boudy naprselo dovnitr:( Jen co se to ale dovedel panicek, tak velmi rychle zareagoval a koupil mi vchodove lamely na boudu, aby mi tam neprselo a ani nefoukalo. Aby toho nebylo malo, tak mi take koupil vyborne palmsky od Huntera po kterych se mohu utlouci. Pry motivacni pamlsky za to, kdyz budu poslouchat. Tak uvidim, zdali jeste nejaky dostanu:)

 

V sobotu mne ceka druhe ockovani.Sehnali jsme pana veterinare hned vedle ve vesnici Pecky a tak to nebude dlouhe cestovani. Panicek mi objednal malou prevozni prepravku na cestovani autem, tak to hned v sobotu asi vyzkousim. Pry si mam zvykat cestovat, protoze by mne panicci radi s sebou brali na vsechny sve dovolene autem.

 

Jeste par malych postrehu od panicka:

- Ami sice v noci vicemene spi,ale potrebuje tak 2x az 3x poustet ven (zpravidla v pulnoci, ve dve a pak kolem pate rano), aby se mohla na travicku vycurat nebo vykakat.Vyjimecne se stane, ze by se pocurala uvnitr, to jedine v pripade, ze mame oba tvrde spani a neslysime jak Ami knuci u venkovnich dveri. Dostal jsem napad nainstalovat pro hafusku male dvirka do dveri do zahrady, aby mohla kdykoli ven udelat potrebu. Dvirka mi dojdou uz tento tyden, tak behem pristiho tydne je tam uz bude mit. Pak dam vedet jak funguji.Objednal jsem dvirka Staywell 755.

-zacatkem 10. tydne Ami u nas doma, jsme si zacli vsimat, ze ma Ami sem tam nejake lupy v kozisku. Krmivem to byt snad nemuze, protoze mame hypoalergenni krmivo. A tak jsme zkusili obcas dat s granulema lzici slunecnicoveho oleje (doporucuje se pupalkovy olej) a jak rika paniccka, pry se to zlepsuje, tak uvidime jak se to bude vyvijet. Dam vedet.