prvni neuspechy s objednavanim pres internet

28.06.2011 20:48

Ahoj.

Tak musim rict, ze jsme s panickama zaznamenali prvni neuspechy s objednavanim veci pro mne pres internet. Panicek mi objednal na cestovani autem prenosku Clipper 3 64x43x43cm.Kdyz jsme ji doma rozbalili, tak jsme zjistili, ze se do ni ted vejdu,ale urcite uz ne na dlouho:( Tak jsme se rozhodli tuto vratit a priplatit za trosku vetsi prenosku Clipper 4, vel.71x50x51cm,ta uz snad bude ok. Uz ted se tesim vylety s panickama.

Podobny neuspech jsme slavili se zasilkou, kterou mi prisli dvirka, kteryma bych mohla kdykoli vybehnout z domu na zahradu aniz by mi museli panicci otevirat  Prisli nam dvirka Staywell hnede 755 s celkovou velikosti 35 x 29 cm, velikosti transp.flapu 26 x 23 cm. Pro jistotu, nezli jsme je zacli montovat  do dveri, jsme napsali pani Kosarove, aby nam poslala smskou nejake rozmery Tapinky (me mamci). Obdrzeli jsme rozmer mezi briskem a kohoutkem 23cm a to je bohuzel vice,nezli je doporucena hodnota 22cm na tyto dvirka:( A tak tedy nasledovalo to same jako s prenoskou:) Poslalli jsme je nazpet a vymenili je za vetsi dvirka Staywell 775 s celkovou velikosti 47 x 39 cm, velikosti flapu: 35 x 31 cm.Ty jsou pry i pro velke psy az do 35kg, pro psy s mirou mezi briskem a kohoutkem az 29cm. Ty by tedy mely byt uplne v pohode i az budu velka. Take se moc tesim na to, az je bude panicek instalovat a bude se u toho vztekat:) Ale on by pro mne udelal cokoli:)